«جنایت بى‌دقت» به برزیل می‌رود

«جنایت بى‌دقت» به برزیل می‌رود
«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مكرى در ادامه برنامه نمایش‌هاى فستیوالى‌اش در در بخش رقابتى دهمین جشنواره olhar در برزیل به نمایش در مى‌آید.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،«آنا سوزا» از مدیران جشنواره بین‌المللى ساندنس ریاست هیئت داوران این جشنواره را بر عهده دارد که از ٦ تا ١٤ اكتبر برابر با ١٥ تا ٢٣ مهر برپا مى‌شود. این جشنواره سال گذشته به دلیل همه‌گیرى كرونا به شكل انلاین برگزار شده بود، اما این دوره كه به صورت فیزیكى و با حضور تماشاگران برپا می‌شود؛ دوباره بخش بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را به جشنواره بازگردانده است. «جنایت بی‌ دقت» در بخش نگاه نو با فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، آرژانتین، روسیه،‌ برزیل و... رقابت می‌کند.

نسرین میر شب از كمپانى «دریم لب» پخش بین‌المللى «جنایت بی‌دقت» را برعهده دارد. این فیلم محصول «مؤسسه فرهنگى هنرى كارنامه» به تهیه كنندگى نگار اسكندرفر است. «جنایت بى‌دقت» سال گذشته و در جشنواره ونیز اولین نمایش بین‌المللی‌اش را تجربه كرد و پس از آن در ده‌ها جشنواره روی پرده رفته و این نمایش‌ها همچنان ادامه دارد.

نگار اسكندرفر امیدوار است كه با بهتر شدن شرایط همه‌گیرى كرونا در كشور و رونق دوباره سالن‌هاى سینما، بتوان «جنایت بی‌دقت» را پاییز امسال در ایران به نمایش عموم گذاشت. پخش داخلى فیلم را شركت نمایش‌گستران در اختیار دارد

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/150509
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.