انتشار فیلمی درباره همکاری کارخانه سیمان فرانسه با تروریستها

انتشار فیلمی  درباره همکاری کارخانه سیمان فرانسه با تروریستها
مستند «کارخانه» که توسط TRT World پس از بررسی دقیق نیم میلیون سند به مدت دو سال تهیه شده است، همکاری کارخانه سیمان لافارژ فرانسه با سازمان‌های تروریستی را فاش خواهد کرد

مستند «کارخانه» که توسط trt world پس از بررسی دقیق نیم میلیون سند به مدت دو سال تهیه شده است، با اسناد و شاهدان فاش خواهد کرد که کارخانه سیمان لافارژ فرانسه با سازمان‌های تروریستی تحت کنترل سازمان‌های اطلاعاتی فرانسه همکاری داشته و ده‌ها میلیون دلار به سازمان‌های تروریستی به ویژه داعش و پ.ک.ک منتقل شده است.

این مستند از 12 تا 13 نوامبر، ششمین سالگرد حملات همزمان سازمان تروریستی داعش در پاریس، در 3 شبکه trt haber، trt world و trt arabi برای مخاطبان پخش خواهد شد.

در این مستند که یکی از نقاط تاریک جنگ سوریه را که غول سیمان فرانسوی لافارژ تحت مدیریت آن تصمیم به ماندن در سوریه گرفت، چگونگی انتقال بودجه اتحادیه اروپا به داعش و پ‌ک‌ک با اطلاع و تأیید سازمان‌های اطلاعاتی فرانسه را نشان می‌دهد. اقدامات سیاستمداران و آژانس‌های اطلاعاتی برای نجات لافارژ به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

همچنین مشخص خواهد شد که چگونه روندی که با تأمین مالی داعش در سوریه آغاز شد به حملات پاریس منجر شد.

فخرالدین آلتون مدیر ارتباطات ریاست جمهوری نیز ویدیوی تبلیغاتی این مستند را در پست خود در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت.

آلتون نوشت: "یک شرکت فرانسوی که سازمان‌های تروریستی، میلیون‌ها دلار و روابط کثیف پشت آن را تأمین مالی می‌کند... نظمی که در آن جان انسان‌ها نادیده گرفته می‌شود و هزاران جان بی‌گناه کشته می‌شوند... مستندی که جهان را تکان خواهد داد، " factory در 12 نوامبر از trt haber پخش خواهد شد."

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/150617
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.