«جنایت بی‌دقت» در آمریکا و عراق به نمایش درمی‌آید

«جنایت بی‌دقت» در آمریکا و عراق به نمایش درمی‌آید
فیلم سینمایی «جنایت بى‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری تا پایان آبان ماه، دو نمایش جشنواره‌ای و یک اکران همراه با جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا،این فیلم در ادامه نمایش‌هاى بین‌المللى‌اش، شنبه بیست ونهم ابان ماه در سالن بیلى وایلدر لس‌آنجلس به نمایش در مى‌آید. این نمایش كه توسط دانشگاه «یو‌سى‌ال‌اى» برگزار مى‌شود، همراه با جلسه پرسش و پاسخ با حضور شهرام مكرى خواهد بود. همزمان با این نمایش، فیلم در بیستمین دوره جشنواره «تیبورن» در سانفرانسیسكو به نمایش در مى‌آید. جشنواره تیبورن اعلام كرده كه «جنایت بى‌دقت» در بخش بهترین‌هاى جشنواره‌ها در این فستیوال نمایش داده مى‌شود.

همچنین فستیوال بین‌المللى دهوك كه این روزها در كردستان عراق درحال برگزارى است «جنایت بى‌دقت» را در بخش سینماى جهان به نمایش مى‌گذارد. هشتمین دوره جشنواره دهوك در حال برگزاری است و این فستیوال علاوه بر «جنایت بى‌دقت» میزبان فیلم‌هایى مانند «قهرمان»، «تى‌تى» و «زاولا» خواهد بود.

«جنایت بى‌دقت» محصول «مؤسسه فرهنگى هنرى كارنامه» به تهیه‌كنندگى نگار اسكندرفر قرار است آذرماه در سینماهاى ایران نمایش داده شود. نسرین میرشب از كمپانى «دریم لب» در فرانسه؛ پخش بین‌المللى و شرکت «نمایش‌گستران» پخش داخلى فیلم را برعهده دارند.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/150618
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.