مدیرعامل باشگاه:

چرا کسی پاسخگوی اعتراضات بحق هواداران تراکتور نیست؟ / لازم باشد مقابل سازمان لیگ بست می‌نشینیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه با این وضعیت داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می‌رود، گفت: مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا کمک داور عوض کنند؟ اکنون هواداران میلیونی ما معترض هستند و حق هم دارند چرا کسی پاسخگوی آنان نیست؟ چه کسی امتیازاتی را که به ناحق از ما گرفته شده است، پس می‌دهد؟

میر معصوم سهرابی روز سه‌شنبه، ۳۰ آذر ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اشتباهات تیم داوری در دیدار روز گذشته تراکتور و مس رفسنجان، اظهار کرد: متأسفانه روز انجام بازی کمک داور دوم را به یکباره تغییر دادند که همین کمک داور، موقعیت مسلم گلزنی بازیکن ما را به ناحق آفساید اعلام کرد و در صحنه‌ای دیگر نیز داور خطای پنالتی را ضربه‌ی ایستگاهی بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد.

وی ادامه داد: پیش از دیدار تراکتور با آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر نیز تیم داوری در روز بازی عوض شد که تصمیم اشتباه همان داور سه امتیاز بازی را از ما گرفت لذا براساس نظر کارشناسان داوری، تراکتور در مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین در مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر به دلیل اشتباهات داوری نتایج را واگذار کرده است.

مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا کمک داور عوض کنند؟/ نبود var توجیهی برای اشتباهات داوری

سهرابی با بیان اینکه با این وضعیت داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سؤال می‌رود، گفت: مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا کمک داور عوض کنند؟ اکنون هواداران میلیونی ما معترض هستند و حق هم دارند چرا هیچکس پاسخ‌گوی آنان نیست؟ چه کسی امتیازاتی را که به ناحق از ما گرفته شده است، پس می‌دهد؟

وی تأکید کرد: کاش رئیس دپارتمان داوری به‌جای پاک کردن صورت مسئله و بهانه کردن نبود var برای توجیه ضعف داوران، با حضور فیزیکی در محل کار خود فکری به حال وضعیت داوری فوتبال کشورمان کند؛ ما بارها با آقای کامرانی‌فر تماس گرفته و در خصوص وضعیت اسف‌بار داوری صحبت ‌کرده‌ایم، ولی ترتیب اثری داده‌ نشده است.

با ادامه‌ی این روند، بخش خصوصی انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در فوتبال نخواهد داشت/ با یک تماس تلفنی از بالا مشکلات تیم‌های پایتخت حل می‌شود!

مدیرعامل تراکتور همچنین افزود: وقتی که داور مسابقه یک دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده ولی با وجود اینکه در ثانیه ۳۰ برای بازیکنان ما موقعیت ایجاد می‌شود، سوت پایان بازی به صدا در می‌آید، این مسائل شبهه برانگیز است و با این کارها تیم‌های پرطرفدار شهرستانی و هوادارانشان دلسرد می‌شوند و اگر وضعیت فوتبال به همین روال ادامه یابد، بخش خصوصی انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این فوتبال زیان‌ده نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبعیض بین تیم‌ها موج می‌زند، ادامه داد: تراکتور یکی از نخستین باشگاه‌هایی بود که خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شد، ولی متأسفانه این امتیاز تنها به دو تیم پایتخت داده شد و ما به‌عنوان یک باشگاه خصوصی که از جیب خودمان هزینه می‌کنیم، از این منبع مالی محروم هستیم و فدراسیون بجای اینکه کمک حال تیم‌های خصوصی باشد، منابع مالی این تیم‌ها را قطع می‌کند.

اشتباهات داوری علیه تیم‌های پایتخت انجام می‌شد، بازهم آقایان سکوت می‌کردند؟

وی اضافه کرد: برای جذب بازیکن خارجی در تیم‌های خصوصی انواع ضمانت‌نامه‌ها را درخواست می‌کنند اما وقتی کار به تیم‌های پایتخت می‌رسد، نحوه برخوردها عوض شده و با یک تماس تلفنی از بالا مشکلات را حل می‌شود؛ اگر این تعداد اشتباهات داوری علیه تیم‌های پایتخت انجام می‌شد، بازهم آقایان سکوت می‌کردند؟

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، سهرابی در پایان گفت: بلافاصله پس از پایان بازی مقابل مس رفسنجان، نامه اعتراضی به همراه مستندات لازم را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و به‌صورت حضوری نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد، مقابل سازمان لیگ بست می‌نشینیم.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا - ورزشی

لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/151062