محمد رضا یزدانی خرم درگذشت /اعلام زمان و مکان تشییع

محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد در منزلش درگذشت همچنین زمان و مکان تشییع پیکر محمدرضا یزدانی خرم رییس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی از سوی خانواده آن مرحوم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد در منزلش درگذشت.او از سال ۱۳۶۸تا مرداد سال ۱۳۸۵ رئیس فدراسیون والیبال و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰ نیز ریاست فدراسیون کشتی ایران را بر عهده داشت.یزدانی خرم هم‌چنین مدتی نیز رئیس شرکت دخانیات ایران و شرکت پارس خودرو بود.

یزدانی خرم در دوران سکانداری فدراسیون والیبال را بر عهده داشت با برگزاری لیگ‌های منظم، آوردن مربیان خارجی برای تیم ملی جوانان و نوجوانان و گرفتن بودجه و تجهیزات برای فدراسیون والیبال توانست پیشرفت رادیکالی اما پایه‌ای را برای والیبال ایران ایجاد کند.در دوره ریاست او، فدراسیون والیبال در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ و ۱۳۸۱ به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ایران انتخاب شد.

یزدانی خرم در سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت نشان لیاقت و مدیریت از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران شد. او مورد وثوق همه طیف‌های سیاسی بود و سال‌های اخیر رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه بود.

زمان و مکان تشییع، تدفین و ترحیم محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی از سوی خانواده آن فقید سعید اعلام شد.

براین اساس مراسم تشییع آن مرحوم از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۷ دی‌ماه در سالن فدراسیون والیبال به آدرس، مجموعه ورزشی آزادی، در پنج سالن برگزار می‌شود و پیکر آن فقید در قطعه ۱۰۳ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

هم‌چنین مراسم ترحیم محمدرضا یزدانی‌خرم نیز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶.۳۰ در مسجد باب الحوائج واقع در انتهای اشرفی اصفهانی، خیابان اقبالپور بر پا خواهد شد.

انتهای پیام

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/161347
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.