برگزاری مسابقه کتابخوانی "ماشو در مِه"

برگزاری  مسابقه کتابخوانی
کتابخانه سرو هم زمان با فرارسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وایام ا...دهه فجر مسابقه کتابخوانی "ماشو در مِه" را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا، کتابخانه سرو هم زمان با فرارسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وایام ا...دهه فجر مسابقه کتابخوانی "ماشو در مِه" نوشته فرهاد حسن زاده را برگزار می‌کند.
کتاب ماشو در مه نوشته‌ی فرهاد حسن زاده، دربار‌ه‌ی پسر نوجوانی به نام ماشو است که در دوران رژیم پهلوی زندگی می‌کند و برادرش به مبارزه با این رژیم می‌پردازد. این کتاب برای نوجوانان به نگارش درآمده است.
داستان این کتاب، درباره‌ی پسری جنوبی به نام ماشو است که رژیم پهلوی برادرش حجت را در هنگام پخش اعلامیه دستگیر کرده است. اکنون او تنها شده، پدرش به مسافرت رفته و برادر دیگرش هم معتاد است. کاظم دوست صمیمی اوست که پسری بسیار زرنگ و باهوش است. دوست دیگر او سیامک نام دارد که سیا صدایش می‌زنند، او پسرکی نامرتب و شلخته است
فرهاد حسن زاده از نویسندگانی است که در تمامی حوزه های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده است. او نوشتن را از دوران نوجوانی با نگارش نمایش‌نامه و داستان آغاز کرد. از او تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده است.
این مسابقه همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر آغاز شده و تا روز 30 بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و فرم سؤالات مسابقه می‏توانند به کتابخانه سـرو مراجعه و یا برای دریافت فایل pdf سؤالات مسابقه می‌توانند به پایگاه اینتـرنتی sarv.farhangsara.ir مراجعه و آن را دریافت کنند. همچنین پاسخ سؤالات مسابقه را به صورت یک عدد ده ‌رقمی از چپ به راست و بدون درج هیچ علامتی به شماره 200018376 پیامک کنند و به 3 نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهداء می‏شود. برای کسب اطلاعات بیشتـر با شماره 8881879- 88651786 تماس بگیرند.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/171479
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.