رونمایی از پوستر نمایش « مختومه »

رونمایی از پوستر نمایش « مختومه »
پوستر نمایش « مختومه » به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردانی سجاد تابش با طراحی صفاالدین امامی در آستانه‌ی اجرا رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،صفاالدین امامی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی طراحی گرافیک از دانشگاه سوره که در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی و چندین نمایشگاه انفرادی آثارش به نمایش در آمده طراحی پوستر نمایش « مختومه » را عهده دار است، وی در این خصوص چنین گفت:«طراحی پوستر نمایش مختومه برایم جالب بود، چهار بازیگر که پشت میزی هرکدام جدا در قابی به اجرای نمایش می‌پرداختند؛ همه مجرم بودند، به سرعت خودم را جای یکی از آن‌ها گذاشتم، تصویری که برایم تکراری نبود. طراحی پوستر را اگر چه خیلی دیر شروع کردم چرا که هنوز با نمایش ارتباط برقرار نکرده بودم اما پس از گفت‌وگو با سجاد تابش در مقام کارگردان روند طراحی برایم جالب‌تر شد.»

وی در ادامه افزود: «در ابتدا می‌خواستم به یک پرتره چهار بازیگر نمایش برسم از اما به سرعت نظرم عوض شد، هر کدام را جدا از هم طراحی کردم. عنصر تخته سیاه که روی آن هر اتفاقی برای پرونده‌های موجود رقم می‌خورد، مهم بود؛ درگیری نمایش زیاد بود. سعی کردم روی طراحی لوگوی مختومه این احساس را اجرا کنم، آشفتگی در جریان اثر، من را به فرمی رساند که در عین سادگی، هرج‌ومرج را هم نشان دهد. بی‌وبندو‌باری در روایت حکم‌فرما بود؛ تصمیم بر این گرفتم که چهره‌ی بازیگران را همانطور مخوف که زیر نور بازجویی نشسته‌اند طراحی کنم. خیلی هم معلوم نبود چه شخصیتی هستند، اصلا شاید همه‌ی ماجرا قرار بود این‌گونه باشد. خیلی مهم نبود برای چه شخصیتی چقدر حکم صادر می‌کنند! تخته‌ی سیاه رو با رنگ‌های سبز و قرمز طراحی کردم و لی‌اوت پوستر را در وسط سفید رنگ گذاشتم.»

امامی در خصوص همکاری با سجاد تابش کارگردان نمایش مختومه نیز چنین بیان کرد: « به نظرم سجاد پسر جالبی بود با اینکه از اول به نظر می‌رسید می‌خواد نظرش رو تحمیل کنه ولی هیچ‌وقت این اتفاق نیوفتاد و در نتیجه به پوستر خوبی در تعامل با هم رسیدیم.»

عکاسی پوستر نمایش برعهده‌‌ی آرش عاشوری نیا است و از دیگر عوامل می‌توان به طبل اسپیس (تهیه‌کننده)، محمد صفرپور (مدیرتولید)، نکیسا بهشتی(جانشین تولید)، ریحانه شکری( طراح صحنه و لباس)، رعنا اطهاری(طراح نور)، پویان نادری(آهنگساز)، ماهان شجاع، آرین هاشمی، آزاد حسابی (گروه کارگردانی)، سارا ثقفی (عکاس اجرا)، بهروز داوری (ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی) و سارا حدادی (روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش مختومه به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردانی سجاد تابش با بازی فرزان اسدیان، محمدرضا ایمانیان، علیرضا ساوه‌درودی و پیمان مقدم از ۱۷ فروردین ساعت ۱۹ با حمایت مبلمان رست در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه تیوال بلیت این نمایش را با ۳۰ درصد برای سه روز نخست تهیه کنند.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/171791
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.