«حاصل» به فرانسه می‌رود

«حاصل» به فرانسه می‌رود
فیلم کوتاه «حاصل» ساخته پوریا پروینی به اولین دوره جشنواره کوئیر فرانسه راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا، فیلم کوتاه «حاصل» (result) به کارگردانی پوریا پروینی و تهیه‌کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی در پنجمین حضور بین‌المللی خود به اولین دوره جشنواره کوئیر فرانسه راه یافت.
جشنواره کوئیر فرانسه 25 تا 29 آوریل 2022 (5 تا 9 اردیبهشت 1401) در کلرمون - فران فرانسه برگزار می‌شود و هدف آن ارتقای فرهنگ و سواد جامعه با کمک از فیلم‌های کوتاه ساخته شده در سایر کشورهای جهان است. این جشنواره در راستای حمایت و تشویق از فیلم‌سازان مستقل سراسر جهان برپا شده است.
فیلم کوتاه «حاصل» درباره تأثیر شیوه‌های تربیتی والدین بر سرنوشت و آینده فرزندانشان است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آتیلا برای فرار از تنبیه پدرش تصمیم به انجام کاری می‌گیرد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد…
آتیلا ربطی، مهرزاد نیکنام، فرشید رضوی، محمد ذولقدری‌ها و سحر ذوالقدری‌ها بازیگران فیلم کوتاه «حاصل» هستند و عوامل این فیلم نیز عبارتند از: کارگردان: پوریا پروینی، تهیه‌کننده: دکتر مهدی معمارزاده زنجانی، نویسنده: هادی تدین، مدیر تصویربرداری: فرشید رضوی، صدابردار و تدوین و اصلاح و رنگ و نور: پوریا پروینی، آهنگساز: اتابک بابادوست، مدیر تولید: شهریار معمارزاده، دستیار آهنگساز: ابراهیم خدابندلو، طراح پوستر: پوریا پروینی.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/181830
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.