معرفی مدیر روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»

معرفی مدیر روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»
با حکم محمد طیب، مدیر روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه معرفی شد.

به گزارش ÷ایگاه خبری هنر مانا ،محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه طی حکمی، علی زادمهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب کرد.

در حکم سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه خطاب به علی زادمهر بر اطلاع رسانی و معرفی اهداف و برنامه‌های گروه هنر و تجربه، طراحی و نظارت بر برنامه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی رویدادها و فیلمهای در حال اکران با استفاده از همه ظرفیتهای رسانه‌ای، تعامل با صنوف مرتبط با حوزه تبلیغات و روزنامه‌نگاری و استفاده از ظرفیت‌های صنوف تاکید شده است.
علی زادمهر متولد 1357 است و بیش از 20 سال به عنوان روزنامه نگار و منتقد سینمایی در نشریات مختلف قلم زده است. او سابقه مسئولیت در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی جشنواره های مختلف سینمایی و پروژه‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی را دارد.

زادمهر عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و عضو علی البدل هیت مدیره انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران است و تاکنون دوبار از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و هیئت مدیر خانه سینما تقدیر شده است. علی زادمهر همچنین کارگردانی دو فیلم کوتاه و مستند را در کار نامه خود دارد.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/191942
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.