خرید مستقیم جم فری فایر فقط با شماره کاربری

خرید مستقیم جم فری فایر فقط با شماره کاربری
خرید مستقیم جم فری فایر فقط با شماره کاربری

در بازی فری فایر شما باید جم های داخل بازی یا همان الماس‌ها را جمع آوری کنید تا زنده بمانید. اما به یاد داشته باشید که فقط داشتن الماس یا جم در داخل بازی برای ارتقا شما کافی نیست و شما در این بازی باید به خرید تجهیزات سلاح، شخصیت‌ های داخل بازی و باز کردن مپ ‌های جدید اقدام کنید.

همراه ما در این مطلب باشید تا روش های خرید جم فری فایر با آیدی و مستقیم را به صورت کامل برایتان توضیح دهیم.

جم فری فایر

جم فری فایر، نوعی پول درون برنامه‌ای است که بسیاری از امکانات منحصر به فرد را در اختیار کاربران بازی فری فایر قرار می‌دهد؛ چرا که تمامی قابلیت های اضافی و آیتم های ارزشمند که در بازی فری فایر وجود دارند، نیازمند پرداخت جم هستند و هیچ کدام از بهترین امکانات رایگان نیست. به همین دلیل در همین مطلب قصد داریم سایت آسان جم برای خرید جم فری فایر را به شما معرفی کنیم که ضمن خدمات فوق‌العاده و بی نظیر در سطح کشور، هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند و شما فقط هزینه بسته فری فایر که انتخاب کرده‌اید را پرداخت خواهید کرد.

نحوه خرید جم فری فایر از سایت های و مراکز معتبر

احتمالا همین الان که مشغول خواندن این مطلب هستید، می‌خواهید بازی فری فایر را از سایت‌ها و منابع مختلف چک کنید و از مراکز مرتبط و معتبری اقدام به خرید جم فری فایر با اطمینان کامل کنید.

خوب است بدانید که این بازی بسته های حجمی مختلفی در بازار دارد که شما به صورت مستیم و غیرمستقیم، بر حسب حجم مورد نیاز خود و همچنین بودجه در دسترس، می‌‌توانید بسته حجمی را خریداری کنید.

  • خرید مستقیم با شماره کاربری

در این روش بسته حجمی جم خریداری شده به صورت مستقیم به اکانت بازیکن در بازی وارد می‌ شود و شارژ اکانت، سریع تر و بدون واسطه بدون هیچگونه دردسری قابل انجام است.

  • خرید غیر مستقیم

این روش نسبت به خرید جم فری فایر با ایدی پیچیدگی‌هایی دارد، بدین صورت که بسته حجمی جم خریداری شده توسط شما، در مرحله اول به حساب جیمیل و یا فیسبوک منتقل می‌شود. پس از آن شما می‌توانید کد بسته خریداری شده را در اکانت بازی جم فری فایر وارد کنید تا حسابتان شارژ گردد. از معایب این روش طولانی بودن زمان شارژ اکانت، آن هم به دلیل دو مرحله بودن دسترسی است.

راهنمای خرید مستقیم جم فری فایر فقط با آیدی

پیشنهاد می‌ شود در خرید جم فری فایر با ایدی، هنگام درج اطلاعات برای خرید بسته حجمی مورد نظر، جهت داشتن یک خرید موفق حتما اطلاعات کاربری خود را به صورت مراحل شرح داده شده انجام دهید:

  1. در گام اول چک کنید که آیا نام کاربری خود در بازی جم فری فایر را می‌‌دانید. برای این کار کافی است شما به بخش پروفایل خود رفته و با باز شدن عکس پروفایل، نام کاربری و قسمت نوشته شده با اعداد را کپی کنید. در این مرحله به شدت دقت کنید که اگر اطلاعات کاربری شما در این بخش اشتباه باشد، بسته جم تان به اکانت فرد دیگری واریز می‌گردد. چرا که هر شخص در بازی اکانتی متفاوت دارد و با کم و زیاد شدن اعداد نام کاربری به اکانت فرد دیگری دست پیدا می‌کنید.
  2. گام بعدی دستیابی به یک مرجع معتبر جهت خرید جم فری فایر است. در این حالت حتما در سایت های معتبری نماد الکترونیکی، استانداردهای امنیتی و رضایت کاربران را بررسی کنید. توجه داشته باشید که سایت مربوطه علاوه بر داشتن نماد اعتماد الکترونیکی چند ستاره روشن (سه ستاره)، دارای مجوز رسمی از وزرات فرهنگ و ارشاد باشد .

  1. در مرحله سوم پس از اطمینان از سایت های معتبر، لازم است بسته های موردنظر را چک کنید و با انتخاب بسته جم، اطلاعات مربوط به خرید خود را به طور کامل تکمیل کنید. در این جا شما آیدی و اسم خود در بازی که قبلا از صحت آن اطمینان پیدا کرده‌اید را وارد نمایید تا فرایند پرداخت و ثبت سفارش انجام گردد.

  1. در نهایت به محض پرداخت پول بسته جم در اکانت شما شارژ می‌شود، شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی این مراحل در کمتر از ده دقیقه قابل انجام است.

مزایای خرید جم فری فایر با آیدی یا فقط با شماره کاربری بسیار برای شما سودمند خواهد بود. چرا که شما با خرید انواع اسلحه و تجهیزات جنگی و امکان ارتقا سطح کارکتر های بازی‌، ارزش و قیمت اکانت بازیکن بازی خود را افزایش می‌دهید. همچنین ورود از یک سطح به سطوح دیگر بازی، مأموریت های هیجان انگیز و پاداش های بسیار متنوع را به شما عرضه می‌دارد. به طوری که می‌ توانید با شخصی سازی کاراکترها لذت بازی را چندین برابر کنید.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/191943
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.