نمایش "موتورخونه" در تماشاخانه‌ نوفل‌لوشاتو به‌روی صحنه رفت

نمایش
نمایش موتورخونه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بصیر و تهیه‌کنندگی معین شاهچراغی 27 مردادماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو با حضور دکتر ناصر آقایی، پیشکسوت تئاتر ایران، به روی صحنه رفت و تا 27 شهریور هم اجرای آن ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،نمایش موتورخونه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بصیر و تهیه‌کنندگی معین شاهچراغی 27 مردادماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو با حضور دکتر ناصر آقایی، پیشکسوت تئاتر ایران، به روی صحنه رفت و تا 27 شهریور هم اجرای آن ادامه دارد.
این نمایش با رویکردی اجتماعی قصه‌ای از دل روزهای بمباران دهه شصت را در فضایی کمدی روایت میکند، در خلاصه این نمایش آمده است که اهالی یک ساختمان بعد از شنیدن آژیر قرمز وارد موتورخانه می‌شوند و در پس آن ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد.
نمایش «موتورخونه» که کاری از هنرجویان مؤسسه هشت میلی‌متری به مدیریت هومن سیدی است، توانست از بین گروه‎‌های متقاضی اجرای عموم، به عنوان گروه برگزیده انتخاب شود. تمامی بلیتهای این نمایش برای دو روز اول در روزهای پیش فروش به اتمام رسید و فروش بلیت روزهای آتی در سایت تیوال ادامه دارد.
بازیگران این نمایش(به ترتیب حروف الفبا): پدرام آراد، جید اجتهادی، قاسم اصغری، شبنم اصفهانی‌زاده، بهار باختر، عرفان بافقی‌زاده، رضوان حاج، هامون خان‌محمدی، بهرنگ رهنمون، محمد سعادتمند، سهیل طاهریان، علی طبیبی، درسای فرح ‌نیا، فرناز فرضی، مهدی کاشی، امیرکاظمی، وجیهه لاریجانی، شایان مرادطجری، سحر نیک، علی نیکنامی و امیرحسین بصیر
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران کارگردان: شایان ‌مرادطجری وسحر نیک، طراح صحنه: مجید لشگری، مدیر تولید: مرتضی محرمی، آهنگساز: امیرحسام زبردست، طراح پوستر: حامد هاشمی، اتاق فرمان: میلاد هوشنگی
لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت خرید بلیت‌های نمایش موتورخونه می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.
https://www.tiwall.com/p/motorkhoneh

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/191951
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.