در مراسم رونمایی از فیلم مطرح شد :

کدام فرشته فیلم سینمایی تارا را ساخته است

کدام فرشته فیلم سینمایی تارا را ساخته است
دور جدید فعالیتهای نمایش فیلمهای  گروه سینمایی هنر و تجربه با رونمایی  و نمایش فیلم تارا به کارگردانی کاوه قهرمان  و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی شب گذشته شنبه 29 مرداد  درپردیس سینمایی چارسو آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا پیش از نمایش فیلم غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده فیلم «تارا» گفت: امیدوارم کار کاوه قهرمان را دوست داشته باشید. این فیلم درست یک هفته پیش از شروع کرونا کلید خورد و بعد از اعلام کرونا ما اولین فیلمی بودیم که کار را بخاطر سلامتی همکاران تعطیل کردیم، نمی‌دانستیم این بیماری که آمده چه ویژگی‌هایی دارد و فقط می‌دانستیم ضدجمع است. بعد از چهار ماه فاصله فیلم‌برداری را با شرایط ویژه‌ای که کار کردن را مشکل می‌کرد دوباره شروع کردیم و از همه اعضای گروه تشکر می‌کنم.
وی افزود: کاوه قهرمان جزو کارگردانانی است که اگرچه این فیلم، اولین فیلم سینمایی اوست، فیلم‌های کوتاه فراوانی ساخته است. سینا شعربافی نیز جسارت به خرج داد و علاوه بر اینکه تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است، سرمایه بخش اعظم این فیلم را نیز فراهم کرده. خوب است بدانید دوستانی هستند که روی کارهای تجربی سرمایه‌گذاری می‌کنند و ترس و واهمه‌ای هم ندارند.
موسوی با آرزوی موفقیت برای تیم جدید گروه هنر و تجربه ادامه داد: از شما مخاطبان این فیلم می‌خواهم به گروه هنرو تجربه کمک کنید و اگر نقطه نظراتی دارید برای بهتر شدن شرایط به آنها منعکس کنید. این فیلم تماشاگر ویژه خود را دارد. من از دوستان گروه قدیمی و جدید هنر و تجربه تشکر می‌کنم، و امیدوارم با حوصبه و صبر در کار خود و همکاری با هنرمندان موفق باشند.
کاوه قهرمان کارگردان فیلم نیز با تشکر از حضور مهمانان و خشنودی از نمایش فیلمش گفت : اولین روزی که سروش صحت فیلم‌نامه را خواند گفت کدام فرشته‌ای حاضر شده این فیلم را بسازد؟ و امروز آن فرشته(سینا شعر بافی ) اینجا کنار ما ایستاده است. در ادامه فرشتگانی دیگری که عوامل این فیلم را تشکیل می‌دهند به ساخت این فیلم کمک کردند و ما را یاری دادند. امیدوارم اگر فیلم را می‌بینید و دوست دارید آن را به دوستانتان توصیه کنید.
محمد طیب، سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه نیز با یادی از بابک برزویه عکاس فقید سینمای ایران ،فعالیت‌های عکاسان را همزمان با روز جهانی عکاس تبریک و گرامی داشت و گفت :در دوره جدید اکران‌های هنر و تجربه بنا داریم فضای مناسب و مساعدی برای اکران آثار فیلم‌سازان در تهران و شهرستان‌ها فراهم کنیم. امید داریم شما که در این سالن نشسته‌اید و کسانی که فیلم‌ها را می‌بینند خود را عضوی از خانواده هنر و تجربه وآن فیلم بدانید و این فضا را برای حمایت و توسعه سینمای هنری و تجربی تقویت کنید زیرا استقبال از این آثار به توسعه سینما و هنر کمک می‌کند.
سینا شعر بافی تهیه کننده اجرای فیلم تارا نیز از حضور مهمان و نمایش این فیلم تشکر کرد
در مراسم رونمایی از فیلم تارا هنرمندانی همچون شهرام مکری ،ستاره اسکندی ،امیر رضا دلاوری ،سروش صحت ،مجید نوروزی ،سامان صفاری ،شقایق فتاحی ،معصومه بیگی ،امیر علی اعلایی،حامد رجبی ،الهام اخوان، مرتضی امینی تبار و جمعی از شخصیتهای فرهنگی و هنری حضور داشتند

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/191956
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.