«خشم‌رسانه‌ای‌شده» در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بررسی می‌شود

«خشم‌رسانه‌ای‌شده» در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بررسی می‌شود
نشست تخصصی«خشم‌رسانه‌ای‌شده: رسانه‌ها و برساخت خشم در ایران، عراق و افغانستان» ساعت 10 تا 12 فردا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،در نشست «خشم‌رسانه‌ای‌شده: رسانه‌ها و برساخت خشم در ایران، عراق و افغانستان»، کارشناسان و صاحب‌نظرانی چون حسن الربیعی (رئیس مرکز مطالعات تاج الحضاره)، امان‌الله فصیحی (استاد پیشین دانشگاه کابل) و امیدعلی مسعودی (استاد دانشگاه سوره) به بررسی و واکاوی موضوع خواهند پرداخت.


در این نشست که به موضوع خشم‌ رسانه‌ای‌شده و چگونگی برساخت این احساس انسانی توسط رسانه‌ها پرداخته خواهد شد، تجربیات گوناگونی از سه کشور ایران، عراق و افغانستان در مواجهه با پدیده‌های اعتراضی و چگونگی بازنمایی آن‌ها در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی ارائه خواهد شد.


خشم رسانه‌ای‌شده مفهومی‌ست که طی سال‌های اخیر به ادبیات رسانه اضافه شده و با تاکید بر مفهوم احساسات بر کنشی جمعی و سیاسی دلالت دارد. در این نوع کنش، رخدادی زمینه‌ساز شکل‌گیری اعتراضات می‌شود و در مقاطعی از زمان به شکل توده‌ای در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راه می‌یابد و به‌صورت تحولی پیش می‌رود.


دانشجویان، پژوهش‌گران و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی - رسانه‌ای می‌توانند سه‌شنبه 10 آبان‌ماه از ساعت 10-12 در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم (هرات)، پلاک 11 حضور به‌هم رسانند

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/191994
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.