شروع فعالیت فارکس با بروکر آلپاری

شروع فعالیت فارکس با بروکر آلپاری
بدون تردید بروکر آلپاری را می‌توان در بین بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین کارگزارن فارکس قرار داد؛ که در بین معامله‌گران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد. این بروکر با وجود فراز و فرودهایی که طی سال‌های عمر خود داشته، امروز توانسته به یک غول در صنعت بازارهای مالی بدل شود و خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه دهد.

در این بروکر معامله‌گران می‌توانند با دستی باز از بین نمادهای معاملاتی متنوعی که در اختیار آنها قرار گرفته مثل تنوع در جفت ارزها، کالا، شاخص‌های مهم جهانی و سهام برترین شرکت‌های امریکا، معاملات خود را انتخاب کنند و بدون نگرانی از هزینه‌های معاملاتی بالا و همچنین دسترسی به انواع حساب‌ها، پروموشن‌ها و سایر امتیازات ارائه شده توسط بروکر استفاده کنند.

سابقه عملیاتی طولانی، استفاده از سرورهای قدرتمند، تنوع در پلتفرم‌ها و پشتیبانی آنلاین، سرعت نقل و انتقال بالا و آموزش‌های رایگانی که بروکر آلپاری برای کاربران خود فراهم کرده، از جمله ویژگی‌هایی‌ست که نظر فعالان بازارهای مالی را به خود جلب کرده و حتی با وجود سابقه ورشکستگی شعبه انگلستان، جزء بروکرهای پرطرفدار و معتبر در بین معامله‌گران شناخته می‌شود.

ویژگی‌های بروکر آلپاری

از ویژگی‌هایی که بروکر آلپاری را در بین فعالان بازارهای مالی محبوب کرده است، ارائه طرح‌های تشویقی است که به کاربران وفادار خود ارائه می‌دهد. کاربران علاوه‌بر استفاده از کش بک و ریبت‌های ارائه شده توسط بروکر می‌توانند زمان برداشت وجه، این مبالغ را نیز از حساب برداشت کنند.

این بروکر به کاربران تازه‌کار خود نیز بی‌توجه نبوده و امکاناتی فراهم کرده است که معامله‌گران بی‌تجربه با جست‌وجو در بین معامله‌گران حرفه‌ای و مشهور، افرادی را انتخاب و روش معاملاتی آنها را دنبال کرده و کپی تریدینگ انجام دهند.

از ویژگی‌های مورد توجه کاربران فارسی زبان، ارائه خدمات پشتیبانی به زبان فارسی است. معامله‌گران می‌توانند در زمان‌های مورد نیاز بصورت 24 ساعته و در سریع‌ترین زمان پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

حساب‌های معاملاتی در بروکر آلپاری

تنوع در حساب‌های معاملاتی نیز از دیگر نکات مورد توجه در بروکر آلپاری است. این بروکر انواع حساب با ویژگی‌های مختلفی در اختیار معامله‌گران تازه کار و حرفه‌ای، متناسب با نیاز‌های آنها قرار داده است.

نوع حساب

حداقل دپوزیت

اسپرد

لوریج

استاپ اوت

کمیسیون

نانو متاتریدر4

1$

1.7

1:500

10%

بدون کمیسیون

استاندارد متاتریدر4

20$

1.2

1:1000

20%

بدون کمیسیون

استاندارد متاتریدر5

100$

1.2

1:1000

20%

بدون کمیسیون

ecn, mt4&5

300$

0.4

1:3000

60%

بدون کمیسیون

pro.ecn, mt4

500$

0.4

1:3000

60%

1.6در هر لات

اسپرد و کمیسیون در بروکر آلپاری

در بیشتر حساب‌های معاملاتی که بروکر آلپاری ارائه کرده، در معاملات کمیسیون دریافت نمی‌شود و فقط در حساب pro.ecn کمیسیون محاسبه می‌شود. همچنین ارائه اسپردهای مختلف روی نمادهای معاملاتی متفاوت به جذابیت استفاده از این بروکر اضافه کرده است.

انواع اسپرد در حساب‌های معاملاتی بروکر آلپاری:

نوع حساب

اسپرد

حساب میکرو متاتریدر4

1.7

حساب استاندارد متاتریدر4

1.2

ecn حساب

0.4

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که میزان اسپردها ثابت نبوده و به‌صورت شناور اعمال می‌شود.

میزان لوریج در بروکر آلپاری

نکته حائز اهمیت در مورد لوریج در آلپاری این است که میزان لوریج متناسب با حجم معاملات تغییر می‌کند؛ به این معنی که هرچه حجم معاملات بالاتر باشد میزان لوریج کمتری ارائه می‌شود.به‌علاوه در این بروکر بسته به نوع حساب میزان لوریج متفاوت است. به‌عنوان مثال در حساب استاندارد متاتریدر 4 و ecn میزان لوریج 1:1000 در دسترس است در صورتی‌که در حساب میکرو متاتریدر لوریج 1:400 ارائه می‌شود.

انواع شارژ حساب و برداشت در بروکر آلپاری

از امکانات خوبی که بروکر آلپاری در اختیار کاربران خود گذاشته تنوع روش‌های شارژ و برداشت از حساب‌های معاملاتی است.

در این بروکر می‌توانید به انواع روش‌ها و با کمیسیون‌های متفاوت حساب خود را شارژ و یا از حساب برداشت کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی در آلپاری

ارائه روش‌های متنوع در بروکر آلپاری فقط محدود به نوع حساب، اسپرد، کمیسیون و لوریج نشده و در مورد محیط‌های معاملاتی نیز این بروکر روش‌های مختلفی به همراهان خود ارائه می‌دهد. نسخه وب، دسکتاپ، اندروید و ios متاتریدر 4 و 5 جهت انجام معاملات توسط بروکر آلپاری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همچنین این بروکر برای معامله‌گران حرفه‌ای که در معاملات خود از حجم‌های بالا استفاده می‌کنند، نسخه direct platform معرفی کرده و امکانات بیشتری نسبت به متاتریدر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در این مقاله با بروکر آلپاری، یکی از کارگران با سابقه در صنعت بازارهای مالی، خدمات متنوع و انواع حساب‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی ارائه شده توسط این بروکر آشنا شدیم. با وجود تمام ویژگی‌ها و امتیازهای ارائه شده توسط بروکرها، که فعالیت در بازارهای مالی را جذابتر می‌کند، اما همچنان فعالیت در بازارهای مالی بدون آموزش‌های لازم و عدم کسب تجربه در حساب دمو، بسیار پر ریسک خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/192031
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.