نمایش "پس از" برصحنه می ماند

نمایش
نمایش "پس از" به نویسندگی و کارگردانی مرتضی کوهی که یکی از موفق ترین نمایش های مجموعه تئاتر شهر در بهار 1403 به شمار می رود یک هفته دیگر بر صحنه می ماند.

این نمایش که از 23 فروردین اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده و قرار بود روز جمعه 21 اردیبهشت ماه به کار خود پایان دهد به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته تمدید شد.

تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.

نمایش "پس از" که اثری روان‌شناسانه به شمار می‌رود تا به امروز با پشت سر گذاشتن 23 اجرا و بالغ بر 2000 تماشاگر یکی از موفق ترین نمایش های مجموعه تئاترشهر محسوب میشود که در سالنی با ظرفیت 96 صندلی روی صحنه است.

دستیار کارگردان و مدیر تولید این پروژه نمایشی را علیرضا زیوری بر عهده دارد. طراح صحنه مرتضی کوهی، طراح نور امیرحسین سیر، طراح ویدئو مپ علی تاجیک، طراح صدا و موسیقی حامد سلج محمودی و پارسا شمالی، طراح گریم عاطفه جعفری، طراح پوستر سهیل فلاح، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، مدیر تبلیغات امیر حسین میرزایی هستند.

دستیار نور علیرضا کوزه گر، محمدحسین کوزه گر و نازنین یارویسی، مجری نور مهتاب وجدانی، لباس آیدا فاضلی، منشی صحنه معصومه کوهزادی، دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه محدثه عبدلپور، مجری گریم هیوا امین زاده، تصویربردار علیرضا قاسمی، موشن گرافی وتیزر سهیل فلاح و علیرضا قاسمی، گرافیست سجاد تیموری، عکاس امیرحسین میرزایی، عکاس گروه کارگردنی یاسمین یوسفی راد، دستیار صحنه امین حیدریان در این پروژه نمایشی همکاری دارند.

این نمایش که اولین بار در جشنواره هم آغاز تئاترشهر به اجرا درآمد با کسب ۶ جایزه برتر در بخش های طراحی صحنه، بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش، نمایش‌نامه، کارگردانی و کسب جایزه "بهترین اثر" در فهرست نخستین اجراهای سال جاری مجموعه تئاترشهر قرار گرفت.

فروش روزهای آینده این نمایش در سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/pasaz2 و سایت گیشه تئاتر به نشانی http://gishehtheater.ir/theater/after فعال شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/242158
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.