7.25 نمره خبرنگاران سینما و تلویزیون به سریال زخم کاری

7.25 نمره خبرنگاران سینما و تلویزیون به سریال زخم کاری
خبرنگاران سینما و تلویزیون رسانه‌های مختلف در نظرسنجی نشریه سینماچی میانگین نمره 7.25 از 10 را به سریال خبرساز محمدحسین مهدویان اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،خبرنگاران سینما و تلویزیون رسانه‌های مختلف در نظرسنجی نشریه سینماچی میانگین نمره 7.25 از 10 را به سریال خبرساز محمدحسین مهدویان اختصاص دادند.
در این نظرسنجی که با حضور نردیک به 50 خبرنگار سینما و تلویزیون از رسانه‌های مختلف از جمله ایسنا، فارس، مهر، صبا، ایرنا، هفت صبح، جام جم، ایران، تسنیم، شرق، خبرگزاری صداوسیما، فیلم نیوز، رجانیوز و... به میزبانی نشریه سینماچی انجام شد، میانگین امتیاز این سریال 7.25 ثبت شد که سریال زخم کاری از این منظر نسبت به سریال میخواهم زنده بمانم که نمره 6.25 را کسب کرده بود، موفق تر ظاهر شده است.
گفتنی است نشریه سینماچی به سردبیری علی مرادخانی در هر شماره با تمرکز بر یکی از آثار سینما، تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی نظقه نظر و دیدگاه های خبرنگاران این حوزه را نسبت به اثر جمع‌آوری و منتشر می‌کند. دومین شماره نشریه سینماچی با نگاهی به سریال زخم کاری منتشر شده است و برش‌های دیداری و شنیداری آن نیز در صفحه رسمی این رسانه منتشر می‌شود.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/100442
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.