تازه ترین جزئیات از کشته شدن فیلمبردار مشهور هالیوود به دست الک بالدوین

بازپرس‌های پرونده قتل «هالینا هایچینز» فیلمبردار درگذشته اوکراینی، تلفن همراه متعلق به «الک بالدوین» را برای بررسی ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا به نقل از هالیوود ریپورتر، با ادامه بررسی مرگ «هالینا هاچینز» فیلم‌بردار ۴۲ ساله‌ای که در جریان فیلم‌برداری فیلم وسترن «زنگار» با شلیک اسلحه کشته شد، پلیس تلفن همراه متعلق به «الک بالدوین» بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم را برای انجام بررسی ‌های بیشتر ضبط کرده است.

«بالدوین» از زمان وقوع این حادثه مرگبار در صحنه فیلم «زنگار» در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ در حال همکاری با پلیس است، طی این حادثه شلیک گلوله از اسلحه‌ای که در دستان «الک بالدین» بود به کشته شدن «هالینا هایچینز» فیلم‌بردار و زخمی شدن «جوئل سوزا» کارگردان فیلم منجر شد.

«بالدوین» در مصاحبه اخیر خود با شبکه abc در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا شلیک گلوله در فیلم‌نامه بوده است یا خیر توضیح داد: «اسلحه شلیک نکرد و من ماشه را نکشیدم. نه، هرگز هیچگاه اسلحه به سمت کسی نمی‌گیرم و شلیک نمی‌کنم».

وکیل «بالدوین» در گفت‌وگویی با رسانه‌های اعلام کرده پرسش اصلی این است که گلوله های واقعی چگونه سر از صحنه فیلمبردای درآورده است.

اخیرا «هانا گوتیرز» مسئول اسلحه در پروژه سینمایی «زنگار» گفته واقعا نمی‌داند چگونه از گلوله‌های واقعی در حین ساخت فیلم استفاده شده و او از کمپانی تأمین‌کننده مهمات این فیلم شکایت کرده است.

حادثه مرگبار برای «هالینا هاچینز» در حین ساخت فیلم «زنگار»، هالیوود را با شوک بزرگی روبه‌رو کرد و بسیاری استفاده از اسلحه‌های واقعی در پروژه‌های سینمایی را زیر سؤال بردند.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/161333
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.