تغییر رییس موزه هنرهای معاصر بدنبال اتفاقات اخیر

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان جایگزین احسان آقایی در ریاست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا ،به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، عبادرضا اسلامی کولایی با حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان رئیس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب شد.

در حکم انتصاب این مقام مسئول چنین آمده‌است:
«با عنایت به شایستگی و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان«رئیس موزه هنرهای معاصر تهران»منصوب می‌شوید.
امید است با مدیریت تخصصی موزه و نمایش و معرفی هدفمند و پژوهش محور آثار گنجینه و توجه به حفاظت و حراست از این میراث گرانبها با استفاده از نظریات تخصصی هنرمندان و صاحب نظران، ظرفیت های موزه هنرهای معاصر تهران در گستره ملی و بین‌المللی بیش از پیش به منصه ظهور برسد.
توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

عبادرضا اسلامی کولایی پیش‌تر عضو شورا و معاون مؤسسه آموزشی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. معاونت اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم‌مقام و معاونت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و معاونت گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ریاست فرهنگسرای نیاوران از دیگر سوابق اسلامی است.

به گزارش ایسنا، در پی اتفاق اخیر موزه هنرهای معاصر در عصر شنبه ـ ۲۱ اسفند ماه ـ برخی منتقدان استعفای رئیس موزه را خواستار شده بودند که در نهایت تغییر رئیس موزه با حکم معاون هنری صورت گرفت.

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/171748
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.