کانون کارگردانان و انجمن بازیگران سینما با انتشار بیانیه ای جداگانه تقاضا کردند:

لزوم تسریع در واکسیناسیون عموم مردم ایران در برابرکرونا

لزوم تسریع در  واکسیناسیون عموم مردم ایران در برابرکرونا
کانون کارگردانان سینما و و انجمن بازیگران سینما با انتشار بیانیه های جداگانه بر لزوم تسریع در واکسیناسیون عموم مردم ایران تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر مانا، در متن بیانیه کانون کارگردانان سینما آمده است :

کانون‌کارگردانان سینمای ایران ضایعه دردناک درگذشت علی سلیمانی بازیگر و کارگردان سینما را به خانواده آن مرحوم و اهالی سینما و تئاتر و تلویزیون تسلیت می‌گوید.

کانون کارگردانان طی ماه های گذشته مثل خانه سینما و دیگر سینماگران تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت ولی متأسفانه همه این درخواستها با جواب منفی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت روبه‌رو شد.
کانون کارگردانان سینمای ایران پیش ازین تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت که در دوران سخت کرونا مشغول به کار در فیلم های سینمائی و سریال های نمایش خانگی برای مردم هستند، ولی هم اکنون نگران همه مردم ایران است و امیدوار است با واکسیناسیون فوری مردم با هر واکسنی که میتوان وارد و یا تولید کرد و کنترل این شرایط وخیم و دردناک، جلوی اتفاقات تلخ را گرفت

همچنین در متن بیاینه انجمن بازیگران سینما آمده است :

جامعه هنری کشور در کنار همه مردم ایران این روزها ی پر درد و رنج را فراموش نخواهند کرد روزهایی که بیماری مرگبار کرونا جان هزاران تن از مردم بی پناه کشورمان را گرفته و سیاه ترین روزها را در تاریخ این سرزمین رقم زده است .
انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن تسلیت به همه خانواده های داغدار از جمله خانواده ده‌ها تن از دست اندرکاران سینما که قربانی بی واکسنی و کمبودهای بی شمار امکانات درمانی شده‌اند خواهان اعلام برنامه‌ای فوری و مشخص و واقعی برای ورود واکسن و برنامه‌ای دقیق در مورد استفاده از امکانات لازم پزشکی برای مقابله با این بیماری مرگبار و درمان درد ورنج و مصائب مردم این سرزمین است

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/80355
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.