چراغ «یک سانس؛ چند رویا» در گروه هنر‌و‌تجربه روشن شد

چراغ «یک سانس؛ چند رویا» در گروه هنر‌و‌تجربه روشن شد
چهارشنبه بیستم دی ماه، اولین سانس بسته زمستانی فیلمِ کوتاه هنر‌و‌تجربه با عنوانِ «یک سانس؛چند رویا» با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان و اهالی هنر و رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه، چهارشنبه بیستم دی ماه، اولین سانس بسته زمستانی فیلمِ کوتاه هنر‌و‌تجربه با عنوانِ «یک سانس؛چند رویا» با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان و اهالی هنر و رسانه برگزار شد.

از مهمانان برجسته‌ی این اکران بابک کریمی، مائده طهماسبی و عادل تبریزی بودند که برای حمایت از فیلم‌سازان جوان حضور پیدا کرده بودند.
۵ فیلم کوتاهِ «تکه‌ای از تو»، «رنگارنگ»، «مریضخانه مرکزی»، «بالا افتادن»، «نَجان»، جز بسته فیلم کوتاه زمستان ۱۴۰۲ در گروه سینمایی هنر‌وتجربه‌ است.

در ابتدای این مراسم مجری مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان، از کارگردانان این آثار دعوت کرد تا با مخاطبان صحبت کنند.
مریم بختیاری کارگردان «بالا افتادن» ضمن ابراز خوشحالی از این‌که می‌تواند برای اولین بار در کنار خانواده‌اش فیلم‌اش را می‌بیند، از مخاطبان خاضر در سالن سینما درخواست کرد که این بسته فیلم کوتاه را به دوستان و نزدیکان برای تماشا معرفی کنند.

محمدمهدی باقری، کارگردان «نَجان»، اکران این فیلم‌ها را فرصتی برای بهتر دیده شدن آثار فیلم کوتاه دانست.
وحید نامی یکی از کارگردان‌های فیلم «مریضخانه مرکزی» از نوید نامی دیگر کارگردان این فیلم یاد کرد که در جمع حضور نداشت و اظهار کرد که این اکران، برای ما کارگردانان یک تجربه‌ی جذاب است و سپس از اولین تجربه جمعی دیدن فیلم‌اش ابراز خوشحالی کرد.

محمدرضا مرادی، کارگردان «رنگارنگ» گفت: این یک فیلم شخصی‌ست سر یک دغدغه‌ی شخصی. درباره‌ی پدر.
او اینطور درباره‌ی فیلمش گفت: حرف زدن درباره‌ی پدر برای من سخت است و خواستم در این فیلم عنوانِ پدر را خلاصه کنم و ادای دینی به آن کرده باشم.

هادی نوری، کارگردان«تکه‌ای از تو» نیز ابراز امیدواری کرد که فرصت اکران این فیلم‌ها منجر به اتفاقات خوبی در آینده شود و مخاطبان با تماشای این فیلم‌ها به تفکر و احساس‌های جدید برسند.
فیلمهای گروه سینمایی هنرو تجربه در پردیس سینمایی فرهنگ، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینمایی چارسو، موزه سینما، پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه، سینما ونوس قم، پردیس سینمایی بازار شهر قم، پردیس سینمایی پرندمال، پردیس سینمایی «پرده طلایی»، تماشاخانه پارس کرمان، پردیس سینمایی گلستان شیراز، پردیس سینمایی مهر قدس همدان، پردیس سینمایی باران تبریز، پردیس سینمایی عصر جدید گرگان، سینما بهمن سنندج به نمایش در می‌آیند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه های سینما تیکت،ایرانتیک و گیشه7مراجعه کنند

 


لینک کوتاه https://www.honaremana.ir/news/242129
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.